BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Marketingoffenzívában a magyar honvédség

Újfajta marketingeszközök bevetésével próbálja meg a jövőben a hivatásos haderő létrehozásához szükséges szerződéses állomány létszámát biztosítani a honvédség. A múlt héten megkezdett kampány célja: megteremteni az alapot arra, hogy jövőre 3-4 ezer, 2005-ben pedig mintegy kétezer új szerződéses katonát lehessen felvenni.

A szervezők célja folyamatos kapcsolatot kiépíteni azzal a réteggel, amellyel az elkövetkező években mint potenciális jelentkezői táborral lehet számolni. Ennek érdekében a honvédség egy díjtalanul hívható zöldszámot hozott létre az érdeklődők számára. Mint Nemes Dénes, a HM Zrínyi Kht. marketingigazgatója egy korábbi háttérbeszélgetésen elmondta: a számon másfél hónapon keresztül várják a fiatalok hívását.

A kampány elindítására plakátokon, valamint újság-, rádió- és televíziós hirdetésekkel is felhívják a figyelmet. A magukat regisztráló személyeknek ajándék videokazettát küldenek postai úton, s később negyedéves, majd havi rendszerességgel juttatnának el számukra újabb marketingcsomagokat az érdeklődés fenntartása céljából, adott esetben pedig akár konkrét állásajánlatokat is fel tudnak ajánlani.

A hasonló jellegű katonai marketingtevékenység külföldön sem ismeretlen: az angol kormány már korábban megállapodott a Redwood nevű londoni kiadóval, hogy Army néven adjon ki egy új magazint. Ezt 15 ezer olyan fiatalnak küldték el, akik a már kiküldött behívó ellenére nem jelentek meg a sorozáson, s a magazin kézhezvételét követően végül 13 százalékuk csatlakozott a hadsereghez. (NIG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.