A médiastratégia terén kíván továbbfejleszteni a januárban piacra lépett új médiaügynökség, a Maximize. A társaság sokkal közelebb szeretne kerülni az ügyfelekhez, mint azt a riválisok teszik - nyilatkozott lapunknak Kerti Attila. A kft. ügyvezető igazgatójától megtudtuk: három fővel működik az iroda, de tervezik egy új médiaigazgató felvételét.
A Maximize alapításához a WPP magyarországi hálózata adta meg a keretet (globális szinten a WPP a világ első számú marketingkommunikációs cégeket tömörítő holdingja.) Magyarországon a WPP csoporthoz számos más reklám-, média- és kommunikációs cég is tartozik, melyektől a Maximize elkülönítetten működik, bár a hazai WPP médiaügynökségek együttműködése kiterjed az interaktív és a közterületi részlegekre, valamint a kutatási és televíziós feladatok terén is kooperálnak.
Kerti Attila a cég indításával kapcsolatban hangsúlyozta: régi vágya a saját médiaügynökség indítása. A szakember korábban tíz évet töltött az Omnicom tulajdonában lévő magyarországi OMD-nél, ahonnét 2002-ben távozott.
A társaság induló, egymilliárd forintos forgalmát az év végére 50 százalékkal kívánja növelni. Első ügyfele a CIB Bank. A tervek szerint a Maximize kész a legrangosabb szintű, sok milliárd forintos médiabüdzséjű ügyfeleket is kiszolgálni, de bármekkora költségvetéssel rendelkező ügyfélnek is tud személyre szabott szolgáltatást nyújtani. Kerti Attila elmondta: az ATL és a BTL mellett az igények szerint akár SMS-marketinget is készítenek.
A társaság piaci tapasztalata és tudása miatt nem jelent problémát, hogy a Maximize-nak egy nyolctagú piac új szereplőjeként kell megállnia a helyét. A visszajelzések és a tendermeghívások száma is azt jelzi, hogy a társaságot elismerően fogadta a piac - mondta az igazgató.
Az év több szempontból is érdekesen alakulhat a médiafogyasztás szempontjából: Magyarország európai uniós csatlakozása mellett a portugáliai labdarúgó Európa-bajnokság és az athéni olimpiai játékok is nagyobb tömegeket sarkallhatnak más médiafogyasztásra. A munkamódszerekben viszont nem jelent komolyabb változást az ország szempontjából kiemelkedően fontos EU-csatlakozás sem, a vezető hazai médiaügynökségek ugyanis már rég elérték azt a színvonalat, amelyet a kontinens más országainak ügynökségei képviselnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.