Vérbeli üzletember, de eredetileg a történelem iránti olthatatlan érdeklődése vezérelte Magyarországra Steven Andersont. Az első találkozás 15 éve esett meg, amiben természetesen nem kis szerepet játszott az a tény, hogy hazánk éppen rendszert váltott. Bár profánul hangzik, mégis igaz: a kontaktszemély Raoul Wallenberg volt. A svéd diplomata tevékenységét akkoriban kezdte a magyar közvélemény jobban megismerni, Steven Anderson pedig, aki már évek óta tevékeny tagja volt a Nemzetközi Wallenberg Társaságnak, e megkésett felvilágosításban igencsak aktív szerepet játszott. A svéd diplomatáról adott figyelemre méltó tévés és rádiós interjúi napok alatt ismertté tették a könnyen barátkozó, jó kedélyű amerikait Magyarországon. Aztán már az egyik dolog hozta a másikat.
Követségi ismerőse megismerteti őt a tévés Pomezansky Györggyel, akivel hamarosan már az első magánkereskedelmi rádió, a Rádió Bridge indítása körül bábáskodik. Persze az akkori amerikai követ, Mark Palmer jóindulatú támogatását is maga mögött tudva. Az egyharmadrészt tulajdonló Anderson a svéd és a két magyar tulajdonossal próbál a bizonytalan médiaszabályozás és az éppen csak formálódó hazai piacgazdasági körülmények között a rádiónak helyett találni. A legnagyobb nehézséget a hirdetők megszerzése okozza, az állami cégeket ugyanis nehéz meggyőzni, hogy náluk, és ne a Magyar Rádió kebelén belül működő Danubiusnál hirdessenek. A mézesmadzag a Voice of America. Azt követően ugyanis, hogy a magyar éterben is fogható volt az amerikai adó műsora, már a magyar cégeket is meggyőzte: ők is szívesebben adták hirdetéseiket a Bridge-nek. Hat hónap alatt önfenntartóvá válik a vállalkozás. A siker azonban nem igazán tartja össze a tulajdonosokat, végül 1992-ben Anderson is úgy dönt, eladja 34 százaléknyi részvénypakettjét. Ezt követően ingázik Florida és Magyarország között.
Egyik útja során értesül a Longwoodban gyártott Bell adalékanyagokról, illetve hogy az amerikai gyártó éppen európai terjeszkedésben gondolkodik. Autóhíd Rt. néven már létező cégbe fekteti pénzét, tőkerészesedése a kilépéskor 50 százalékra rúg. Elsősorban a Volán-vállalatok, a Mol, a BKV és a honvédelmi tárca tartozik a nagy megrendelők közé.
Miután kiszáll az üzletből a szerencsejáték-biznisszel próbálkozik. Sikerrel. Ötvenezer dolláros befektetéssel Americade Kft. néven céget alapít, amely rövid időn belül Nyugat-Magyarország egyik legnagyobb játékgép-üzemeltetőjévé növi ki magát. Mintegy száz szórakozóhellyel, sörözővel, diszkóval van szerződése a gépek üzemeltetésére, ám ő mégis a továbblépésen gondolkodik. A kilencvenes évek közepén a MonteCarló Kft.-nek adja el a gépeket, és belevág a Kelet-Európában még viszonylag újszerűnek számító hálózati értékesítési üzletbe.
A Global Environmental Technologie Kft. névre keresztelt vállalkozást egymillió forintos alaptőkével, három magyar üzlettársával alapította. Először külföldön gyártott vízszűrőket forgalmaztak, ám ahogy az üzlet beindult, és kiépült a 22 raktárból álló infrastruktúra, úgy kezdtek átállni a termékek magyarországi gyártására. A közel évi egymilliárd forintos forgalmat bonyolító cégnek ma már Tatabányán van termelőüzeme, és Magyarországon kívül Szlovákiában is forgalmazzák termékeiket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.