Névváltoztatásra kötelezik a Színes Mai Lapot
Nevet kell változtatnia a Blikk után a második legnagyobb példányszámú bulvárlapnak, a Színes Mai Lapnak. A többek között a Blikket és a Mai Napot kiadó Ringier Kft. ugyanis másodfokon is megnyerte azt a pert, amely a Színes Mai Lap újságcím megszüntetésének végrehajtásáért folyt. Korábban a Ringier már megnyert egy védjegybitorlási pert 2003 novemberében a Színes Mai Lap kiadója, a Híd Rádió Rt. ellen, amely a Mai Nap védjegyét bitorolta. Utóbbi azonban nem hajtotta végre az ítéletet, majd a végrehajtás megszüntetését is kérte. A Színes Mai Lap ekkor változtatta meg a logóját. (VG)
Növekedett a WPP bevétele
Közel négy százalékkal, 1,07 milliárd fontra növekedett a WPP csoport árbevétele a július és szeptember között az előző év hasonló időszakához képest - jelezte tegnap a világ második legnagyobb reklámügynöksége. Az emelkedés elsősorban annak köszönhető, hogy olyan nagy ügyfelek, mint a HSBC Bank, a Kraft Foods és a Microsoft növelte költését. A társaság jelentése szerint a nyári olimpiai játékok és az amerikai elnökválasztás is ösztönözte az ügyfeleket, hogy bátrabban költekezzenek az immár három éve tapasztalható recesszió után. (VG)
BrandFocus: új műsor a Gazdasági Rádióban
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) szakmai támogatásával indul adás a Gazdasági Rádió hullámhosszán október 27-től. A BrandFocus szerdánként délután négytől jelentkezik, az adás elsősorban a márkázásról szól, amiről sikeres marketingszakemberek nyilatkoznak. A műsor szerkesztője Barna Tamás, a Republic of Art reklámügynökség ügyvezetője, a műsor házigazdája pedig Kőszegi András, a Gazdasági Rádió munkatársa. A ma induló műsorban többek között Horváth Krisztina, az MMSZ elnöke, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese, Chris Mendola, az Adidas "agytrösztje". (Kreatív)
Tömeges elbocsátás a BBC-nél
Minden idők legnagyobb átszervezésére készül a BBC. A Times úgy tudja: a brit közszolgálati televíziós társaság jelenlegi 28 ezer állásából 6 ezret szüntet meg a jövőben. A tévétársaság a lap értesüléseire reagálva mindössze annyit jelzett, hogy az ügyben egyelőre nem született végleges döntés. A BBC 2003-ban az előfizetői díjakból 4,2 milliárd euró éves árbevételt ért el, míg vesztesége 375 millióra rúgott. (VG)
Horvátországban a Big Brother a legnézettebb
Piacvezető csatornaként működik Horvátországban az RTL csoport áprilisban indított műsorszolgáltatója. Az RTL Televizija október 15-én kimagaslóan magas, 49,2 százalékos részesedést ért el főműsoridőben. A csatorna legnézettebb műsora, a hazánkban az RTL riválisa által vetített Big Brother, amely az említett napon 56,4 százalékos részesedést ért el. Christoph Mainusch, az RTL Televizija vezérigazgatója jelezte: mindez jól mutatja, hogy az elmúlt időszakban sikeresen építette fel struktúráját a csatorna. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.