Soha nem volt olyan nagy az igény az üzleti szakismereteket nyújtó felsőoktatási képzésből kikerülő sikeresen végzettek iránt, mint manapság - állítja az Európai Gazdasági Vezetőképző Iskolák és Nemzetközi Társaságok (CEMS) elnevezésű szervezet. Az összesen 17 európai gazdasági felsőoktatási intézményt és 44 vállalati partnert tömörítő társasághoz nemrégiben három új multinacionális vállalat csatlakozott. Az új tagok a Nestlé (a világ legnagyobb élelmiszer- és italforgalmazási társasága), az Eni International Resources Ltd. (az Eni kőolaj- és földgázcsoportjának része) és az LVMH luxusmárka csoport. A cégek a képzésben, sőt a tanfolyamok alakításában is részt vesznek.
Az üzleti projektek révén a hallgatók betekintést és tapasztalatokat nyernek a nemzetközi munkák irányítása terén. Kicsiny, soknemzetiségű és multikulturális munkacsoportokban alkalmazzák a hallgatók a program során elsajátított ismereteket a való élet üzleti helyzeteiben. Tavaly többek közt az AON, a Nokia, az ING, a KPMG, a Whirlpool, a Shell, a Siemens, a Stora Enso és a L'Oréal cég biztosított a CEMS vállalati partnereként a hallgatóknak lehetőséget efféle üzleti projektek kidolgozására. A vállalati partnerek tíz helyet mondhatnak magukénak a CEMS igazgatótanácsában, amely a szövetség irányító testülete.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.