R-time: bővül a portfólió
A Discovery Channel is a legnagyobb hazai média-kereskedőház, az R-time portfóliójába kerül. Az RTL Klubot működtető M-RTL Rt. százszázalékos tulajdonában lévő R-time így már kilenc médiatársaság kereskedelmi ügyeit intézi.
A cég tájékoztatása szerint a Discovery Channel a legjobb dokumentumfilmeket kínálja, amelyek számos témával, információval és érdekességgel szolgálnak. A csatorna 1985. június 17-én kezdte meg adását, és azóta szinte az egész világon fogható. Napi 18 órában sugározza adását, műsorstruktúrája követi a helyi piacok igényeit is. Az úgynevezett tematikus blokkokat a nézői igények, elvárások alapján állították öszsze a Discovery programfelelősei. A tévétársaság folyamatosan figyel a nézők visszajelzéseire. 2004-ben a "Got to know" kampányhoz kapcsolódóan felmérést készítettek arról, Európa melyik nemzete a legkíváncsibb. A győztesek ezúttal a lengyelek lettek. A Discovery a világ második médiamárkája és a tizedik legismertebb márka a világon.
Az R-time 2005. január 1-jén kezdte meg működését. Portfóliójába tartozik az RTL Klub, a Cool, a Film+, a Sport1, a Sport2, a Minimax, az A+, a Hálózat Tv, az RTL Klub Online és a KlubText. (VG)


