Három Tesco áruházban már ezen a héten, április negyedikétől pedig az összesben lehet majd jegyet vásárolni a Wizz Air diszkont-légitársaság járataira - közölte lapunkkal Kázmér Natasa, a társaság kommunikációs vezetője. A vállalat kísérletnek szánja az akciót. Mindkét társaság előnyt remél az újfajta értékesítési módszer bevezetésétől. A Wizz Air szerint olyan rétegeket is elérhetnek, amelyeket más elosztási csatornákon nem, vagy csak nehézkesen. Az internet elterjedtsége még mindig igen alacsony Magyarországon, az utazási irodák feletti ellenőrzés pedig korlátozott - fűzte hozzá a kommunikációs vezető. A Tesco szolgáltatási palettájának bővülése révén plusz elismertségre-elfogadottságra, ezáltal közvetve nagyobb forgalomra számít.
A diszkontlégicég négy új járatot - köztük a liverpoolit - vett fel menetrendjébe, amely folyamatosan bővül, jelenleg 12 városba 32 útvonalon közlekedik. A társaság áprilisban köszöntheti egymilliomodik utasát, és még az idén nyolcra növeli repülőgépeinek számát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.