BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tizenkétmilliárd piackutatásra

Tizenkétmilliárd forintot költöttek a cégek, állami intézmények 2004-ben piac- és közvélemény-kutatásra Magyarországon - derül ki a Piackutatók Magyarországi Szövetsége (PMSZ) által készített iparági elemzésből. A PMSZ jelezte: a piac- és közvélemény-kutatás egyre növekvő szerepe a gazdasági és politikai döntéshozatalban fontossá teszi, hogy a szakma helyzetéről az érintettek a szélesebb közönségnek is számot adjanak. A szövetség az elemzés részletes eredményeit jövő héten hozza nyilvánosságra. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.