A K&H váltja az OTP-t a banki szolgáltatások terén a két hét múlva kezdődő rendezvényen. A társaság bankjegykiadó automatákat szállít az esemény helyszínére és bankfiókot is felállít. A bank emellett Királyi játékok néven szórakoztató játékokat is szervez közel 500 négyzetméteres területen, és támogatja a sportprogramokat is.
A közelmúltban megújult K&H azért döntött a Sziget támogatása mellett, mert a nagyszabású szabadtéri rendezvényen egyszerre van jelen több olyan terület, például az előadó-művészet és a sport, amely már hagyományosan szponzori stratégiájának része. A fiatalos lendület, a sokszínű (program) kínálat pedig egyaránt jellemzője a fesztiválhétnek és a felfrissített K&H márkának - jelezte a bank.
Az egyhetes Sziget költségvetése 1,85 milliárd forint lesz az idén, ez mintegy 400 millióval haladja meg a 2004-es fesztivál büdzséjét.
A teljes költségvetésnek egyébként 30 százalékát adja az összes kereskedelmi támogató, 5-5 százaléka a vendéglátásból befolyt összeg és az állami támogatás, a költségvetés 60 százalékát pedig a jegybevételből kell előteremteni - jelezte érdeklődésünkre Marinka Csaba, a Sziget PR-főnöke. A két főszponzor - a múlt évhez hasonlóan - most is a Pannon GSM és a Dreher, ez a két cég biztosítja a kereskedelmi támogatóktól származó összes bevétel 45 százalékát. Az idei eseménynek közel 40 finanszírozója van, köztük kereskedelmi, illetve médiatámogatók is.
Ebben az évben új támogató a Tesco, amely három áruházzal jelenik meg a Szigeten. Szintén új a Coca-Cola, amely a Pepsit váltja fel. A Sziget 2005-ben a Coca-Colával való együttműködéssel lehetőséget kap arra, hogy ne csak programkínálatával, hanem hosszú távon annak az egész kontinensre kiterjedő kommunikációjával még inkább beágyazódjon az európai kulturális életbe - mondta Marinka Csaba. A Coca-Cola Soundwave zenei kampánya Európa 8 legnagyobb fesztiválját öleli fel, közöttük az idén már a Szigetet is. Több szektorban korábbi szponzorok tértek vissza újra a Szigetre. Így az idén ismét támogatja a rendezvényt a British American Tobacco. Az energiaitalok terén a RedBull jött vissza, és két év után ismét a Tv 2 a Sziget egyik médiatámogatója, felváltva az RTL Klubot. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.