A csomagszállításban a világméretű növekedésnek, valamint a supply chain (beszállítói hálózat) és a fuvarozási üzletág terjeszkedésének köszönhetően a UPS 17,9 százalékos bevételnövekedést és részvényenként 22,9 százalékos osztaléknövekedést jelentett be 2005 harmadik negyedévére vonatkozóan.
Nagyszerű negyedévet zárt a UPS – mondta Bándli Zoltán, a UPS Magyarország Kft. kereskedelmi és marketingigazgatója. A konszolidált bevétel ebben az időszakban 10,55 milliárd dollárra nőtt, az előző év 8,95 milliárd dolláros, azonos időszakához képest. A konszolidált üzemi nyereség 19, százalékos emelkedéssel, 1,5 milliárd dollárra ugrott, miközben a nettó összbevétel 953 millió dollár lett. A csomagonkénti átlagmennyiség 4,7 százalékkal, összesen 14,3 millióra nőtt, ez 644 ezer csomagot jelent naponta.
A UPS Magyarország Kft. nagyban hozzájárult a vállalat sikeréhez, hiszen az export növekedésének mértéke a harmadik negyedévben közel 15 százalékos az előző év azonos időszakához viszonyítva. Magyarországon a UPS piacvezetőnek számít a kisméretű csomagok szállításában. Munkájuk elismeréseként 2005-ben elnyerték a megtisztelő Superbrand címet is, amelyet azon márkák kaphatnak meg, amelyek saját területükön hírnevet szereztek.
A UPS új lehetőségeket és piacokat keres, ezért folyamatosan növeli jelenlétét Kínában is, s ez fontos fegyvertény lehet a közeljövőben. A cég az egyetlen nemzetközi csomagszállító, amely független központokat állított fel Kína-szerte. Az idén szeptember 1-jétől közvetlen módon, 23 városban koordinálja a szállítási folyamatokat a selyem őshazájában, ami azért kedvező a vállalat ügyfelei számára, mert így folyamatosan nyomon követhetik a küldemény útját. Helyi szolgáltatásokat is nyújt Kínában, többek között a másnap délre történő szállítást, illetve a csomagok weben történő nyomon követésének lehetőségét.
Az év végére a UPS-nek várhatóan több mint 3500 alkalmazottja és 1400-at meghaladó járműparkja lesz Kínában, így biztosítva egy páratlan hálózatot és szolgáltatási kört a világ leggyorsabban fejlődő piacán. A kínai terjeszkedés eredményeként a csomagszállító társaság a 2008-as pekingi olimpiai játékok hivatalos logisztikai és gyorsposta-szolgáltató szponzora lett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.