BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Salamon király, Hónaljmirigy, s csak utánuk Győzike

Kalandfilmek, reality műsor, show és magyar filmsorozat alkotja az ősz legnézettebb műsorainak táborát – derül ki az RTL Klub összeállításából. A kereskedelmi adó augusztus 22. és november 15. közötti időszakot vizsgálta. Elemzésük szerint a legnézettebb adásoknak a tízes listán legtöbbször a filmek és sorozatok bizonyultak – a hirdetők számára fontos – 18–49 éves korosztály tagjai körében. A lista első helyezettje 1,16 millió nézővel a Salamon király kincse című kalandfilm első része lett, amelyet november elsején sugárzott az RTL Klub. Ezen kívül hat másik film és sorozat került be a legjobbnak ítélt tíz közé.

A filmek között a második helyen egy magyar produkció, a Csudafilm végzett, 1,02 millió nézővel, míg az említett időszakban vetített sportesemények közül legtöbben a Magyarország–Svédország labdarúgó-világbajnoki selejtezőt nézték, megelőzve a brazil Forma–1-es futamot. A foci és az F1 mellett nagy számban vonzották a 18–49 éveseket a profi bokszmérkőzések is. A tíz legnézettebb nem fikció, saját gyártású műsor közül a Tv 2-n sugárzott Irigy Hónaljmirigy-show-é az őszi csúcs, valamivel több mint egymillió nézővel. Második helyen az RTL Klubon látható Győzike végzett, míg a harmadik helyet a Legyen Ön is milliomos! szerezte meg. (VG)

Nézettség

(nem fikciós, saját gyártású adás, 18–49 évesek, aug. 22.–nov. 15.)

Műsor Nézettség/fő

Irigy Hónalmirigy 1 001 726

Győzike 994 364

Legyen ön is milliomos! 983 602

Gálvölgyi-show 937 367

Fókusz 863 884

Műsor Nézettség/fő

Irigy Hónalmirigy 1 001 726

Győzike 994 364

Legyen ön is milliomos! 983 602

Gálvölgyi-show 937 367

Fókusz 863 884 -->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.