A világ legnagyobb luxuscikkgyártó és -forgalmazó csoportja, a párizsi székhelyű LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton tavaly összességében 11 százalékkal – 13,9 milliárd euróra – növelte árbevételét. Ebben a rekordban kitüntetett szerepet játszott a kivételesen jó év végi forgalmat elért bor- és szeszesital-szekció, ám a divat- és bőráruk, valamint az órák és ékszerek eladásából származó bevétele is két számjegyű növekedést mutatott. Az összforgalom minden régióban bővült, de leginkább kulcspiacokon: az Egyesült Államokban, Ázsiában és Európában, részben új üzletei jóvoltából. Párizsban ugyan nyáron bezárta a többéves felújításra ítélt La Samaritane áruházát, ám ugyanott októberben megnyitotta a hétszintes art deco üzletét. (Bloomberg)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.