A szabványos eljárások alapján nyújtott szolgáltatások ideje lejárt, az ügyfeleket már nem lehet egy kalap alá venni, mindig a konkrét igényekből kiindulva és az elvárásokhoz igazodva kell testre szabott megoldásokat nyújtani – véli Bodnár János, az EnterCom Kft. ügyvezető igazgatója. Az idén márciusban alapított, telefonos ügyfélszolgálati (call-center) és telemarketinges szolgáltatásokat kínáló társaság vezetője szerint a modern technológia a kellő rugalmassággal párosulva temérdek lehetőséget rejt magában. Bár a hazai piacot több, jelentős erőt képviselő szereplő uralja, minőségi szolgáltatással és rugalmas kiszolgálással az újak is megvethetik a lábukat ezen a területen – mondta el Bodnár János. Mivel nem a gyors pénzügyi eredmény felmutatása a tulajdonosok elsődleges elvárása, az EnterCom megengedheti magának, hogy ne a mindenáron történő ügyfélszerzésre törekedjen, hanem inkább a minőségi szolgáltatásra.
A jelenleg 38 ügyfélszolgálati munkatársat foglalkoztató cégnél már az első évben – csak a meglévő partnerek kiszolgálásából adódóan – százmillió forintos nagyságrendű forgalmat várnak. Az EnterCom célja, hogy rövid időn belül a magyar piac egyik meghatározó call-center-szolgáltatójává lépjen elő. Mivel a tapasztalatok szerint hosszú távon csak az a társaság tud eredményesen tevékenykedni ezen a piacon, amely felismeri a globalizáció adta lehetőségeket és kockázatokat, a vállalat távlati tervei között a környező országokban való megjelenés is szerepel – tette hozzá Bodnár János.
Call-center üzemeltetésére egyelőre csak az EnterNettel van szerződése a cégnek, de két multinacionális vállalattal is célegyenesbe értek a tárgyalások, és az egyikükkel várhatóan hamarosan megkötik a szerződést is. A társaság folyamatos telemarketing-kampányt végez a Holiday Club Hungary számára, valamint gyógyszeripari, vállalatirányítási tanácsadó, nyomdaipari, utazási, lapkiadó ügyfeleknek is nyújtanak időszakosan hasonló jellegű szolgáltatásokat.
Az EnterCom tulajdonosai az EnterNet cégcsoportban érdekelt magyar magánszemélyek, a vállalat az internetszolgáltató saját telefonos ügyfélszolgálatából fejlődött ki. A cégalapításban szerepet játszott, hogy az EnterNet tulajdonosai felismerték: a világpiacon Magyarország az egyik legvonzóbb tevékenységkihelyezési célpont. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.