A 24. héten a TV2 tarolt a legnézettebb műsorok harmincas toplistáján. A hirdetők szempontjából különösen fontos 18-49 éves korcsoport legkedveltebb programjai közé 23 műsorral került be a TV2, míg fő versenytársa az RTL Klub mindössze 7 műsorát juttatta a listára. Az adatok egyértelműen mutatják, hogy a nézők nyitottak a sokszínű műsorkínálatára.
A toplista második helyén Frei Tamás műsora áll, aki legutóbb a kozmetikai ipar kulisszatitkairól nyomozott a célcsoport 676 344 nézőjét a képernyő elé ültetve. Tőle alig lemaradva következik Columbo felügyelő, aki ismét sikerrel tért vissza a TV2-re, több, mint 591 000 néző szeme láttára. Az ezúttal Azurák Csaba által vezetett Napló sem hiányozhat a 24. heti toplistáról, M. Kisst, a mesterlövészt a teljes lakosságból közel 1 300 000 ember nézte, a 18-49-es célcsoportból pedig 525 000 fő nézte végig az adást.
Mindazonáltal a teljes népesség körében a legnézettebb műsornak két RTL Klubos produkció bizonyult: A pénteki Barátok közt és az utána következő Fábry show egyaránt közel 1,7 millió nézőt ültetett a képernyők elé.
A TV2 nyári filmkínálata is utat talált a nézőkhöz: a Micsoda csapat! Című amerikai vígjáték, az Antónia – Könnyek a paradicsomban című német romantikus film és a Zsaroló zsaruk 3. című francia vígjáték voltak a legkedveltebb filmek, míg az RTL Klub egyetlen filmje sem jutott az első 30 közé a 24. héten. VGO
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.