BUX 39,352.08
+0.24%
BUMIX 3,714.21
-0.90%
CETOP20 1,755.75
+0.47%
OTP 8,158
+0.07%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-2.33%
0.00%
ZWACK 18,700
+0.27%
0.00%
ANY 1,560
-0.95%
RABA 1,075
-2.27%
+1.39%
-1.54%
-0.65%
+1.48%
+1.44%
+2.38%
-4.24%
0.00%
+2.70%
OTT1 149.2
0.00%
-1.36%
MOL 2,902
-1.02%
-2.44%
ALTEO 2,350
-0.84%
-8.11%
-2.37%
EHEP 1,020
+2.00%
0.00%
0.00%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
+0.26%
-2.69%
-3.32%
0.00%
-2.23%
-0.83%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
-0.90%
NAP 1,238
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Egy márkanév alatt az Orco hoteljei

Az Orco Property Group, amely korábban hotelkínálatát két különálló márkanév alatt működtette, most egyetlen új, dinamikus márka révén szeretné megerősíteni marketingtámogatását - áll a cég által kiadott közleményben.
A MaMaison Hotels & Apartments az eredeti két részleget foglalja magában: az egyedi luxuslakosztályokat működtető MaMaison Residences-t, valamint a luxushotelekre kiterjedő Orco Hotels Collectiont. Az Orco belső átszervezésével a vállalati identitásának további egységesítése várható.

„Vállalatunk már nem kívánja diverzifikálni hotel-termékválasztékát a tartózkodás hossza, illetve egyéb tényezők alapján. Mindkét márkánk esetében belső és külső félreértéseket kockáztattunk. A MaMaison Hotels & Apartments ezeket egyetlen márkanévvé olvasztja össze, ezáltal hozzájárul az egyszerűsítéshez. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a logónk is megfelelő legyen, és luxustermék-kínálatunkat hitelesen és figyelemre méltóan fejezze ki” – mondta Daniel Penet, a MaMaison Hotels & Apartments értékesítési- és marketing-igazgatója.

Az új arculat megalkotója a Krídla reklámügynökség. Az új logó úgy lett megalkotva, hogy az hitelesen tükrözze a vállalat szolgáltatásait és vállalati filozófiáját. A két M a hotel (itt a luxust és a magas színvonalú szolgáltatást jelöli), illetve az apartman (lakások) szavak által meghatározott két termékcsoportot képviseli. A betű formája boltívre emlékeztet, amely a hotelkínálatok egyetlen márkanév alatti egyesítését hivatott szimbolizálni. A MaMaison francia szó a „mamma” szóból ered, amely otthont jelent és a melegség, biztonság, tisztaság és hűség érzéseit közvetíti.

Az új logón túl a vállalat egy új szlogent is bevezet: „Élj másképp, légy önmagad a MaMaison-nál…” – amely szlogen tökéletesen leírja a MaMaison Hotels & Apartments szolgáltatásainak koncepcióját és irányultságát. MaMaison Hotels & Apartments Az Orco Property Group márkája, amely mindenfajta vendéglátói szolgáltatásokat kínál. Ezen szolgáltatások kategóriájukban a legnagyobb luxust kínálják, valamint kitűnnek eredeti tervezésük és a magas színvonalú szolgáltatás révén. A MaMaison Hotels & Apartments ingatlanai közül néhány a Small Luxury Hotels of the World and Hotels & Preference nevű, rendkívül tekintélyes csoporthoz tartozik. VGO

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek