A Formula–1-es futamok helyszíni nézettsége az elmúlt években folyamatosan csökken így nem csoda, ha a szervezők különböző eszközökkel próbálnak kedvet csinálni a versenyekre való kilátogatáshoz. Tavaly ilyen próbálkozás volt Magyarországon, hogy akciós, 20 forintos jegyeket árultak a pénteki szabadedzésekre. A kísérlet bevált: 2005-ben évek óta először emelkedett a nézők száma a Magyar Nagydíjon. A három nap alatt összesen 215 ezren látogattak ki, többségük – közel 120 ezren – pénteken. A szervezők a múlt évi sikeren felbuzdulva az idén is pénztárcabarát – 1700 forintos – belépőket árulnak a pénteki edzésnapra.
A növekvő jegyeladások irányába hat az idén az is, hogy a pilóták pontversenye évek óta nem volt ilyen szoros, mint most, ráadásul Michael Schumacher is versenyben van a világbajnoki címért, márpedig a legtöbb külföldi néző Németországból érkezik. Szerdán a nézettség szempontjából egy másik kedvező hír is napvilágot látott: a Magyar Nagydíjon a lengyel Robert Kubica helyettesíti Jacques Villeneuve-öt a BMW csapatánál, s mivel ez lesz a fiatal pilóta első versenye, elképzelhető, hogy Lengyelországból is érkeznek rajongók. Sokáig a Magyar Nagydíjjal kapcsolatos egyik legnagyobb kérdés az volt, lesznek-e dohányreklámok az idén a Hungaroringen. Az unió ugyanis tavaly augusztus óta tiltja a cigarettahirdetéseket, hazánknak viszont 2006-ig szól az a szerződése a Formula One Managementtel, amelyben a magyar fél biztosította partnerét, hogy lehetnek dohányreklámok a ringen. Palik László elmondta: bár a Marlboro ebben az évben már nem névszponzora az eseménynek, a pályán lévő táblákon és az autók oldalán láthatunk majd cigarettareklámokat a hét végén.
Zsúfoltak lesznek a hét végén a budapesti szállodák is. Deák Imre, a Danubius vezérigazgatója elmondta: az idén a szobák több mint 90 százalékát adják ki a Formula–1 ideje alatt, szemben a tavalyi 70 százalékkal. Javított 2005-höz képest a fővárosban az Accor-Pannonia is: náluk öt százalékponttal, 90 százalékra emelkedhet a kiadott szobák aránya a Formula–1 idején - jelezte a szállodalánc vezérigazgató-helyettese, Üsztöke Botond.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.