BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Budapesten bővít a SkyEurope

Hét új, Budapestről felkereshető célállomást vett fel a SkyEurope a nyári menetrendjébe, s ezzel húszra bővül a március végétől elérhető célpontok száma. A most hároméves diszkontcéghez januárban érkezik Ferihegyre az újabb, immár korszerűbb Boeing 737–700-as repülőgép. Ilyen járműveket egyébként folyamatosan szolgálatba állít a következő három évben, s ezzel jelentősen lefaragja a költségeit.

Christian Mandl vezérigazgató stabilnak, sőt enyhén javulónak nevezte a társaság pénzügyi helyzetét. Ezt mi sem jelzi jobban, mint hogy a szeptemberi tőzsdei bevezetés után az 1,75 eurós árfolyam mára 2,82 eurósra nőtt. Új tőkéstárs jelent meg, a York Capital, a végrehajtott tőkeemeléssel sikerült ellensúlyozni a múlt évi tavaszi veszteséget, tartozást nem halmoztak fel. Nem tért ki arra, hogy mikor fordulnak nyereségbe, de független pénzügyi elemzőket idézett, miszerint az EBITDA jövőre, az EBIT 2008-ra lehet pozitív. Közölte, az eddigi évi 100 százalékos növekedési ütemet most már visszafoghatják, mert elérték azt a kritikus tömeget, amely fontos volt a tőkeinjekcióhoz. A SkyEurope árvezető szerepre tör Budapesten – mondta Karim Makhlouf új kereskedelmi vezérigazgató-helyettes. Üzleti utasaik (arányuk 30 százalék körüli) kérését figyelembe véve nem korlátozzák a kézipoggyász súlyát. A jövőben további agresszív marketingakciókat hajtanak végre, egyben ajánlanak majd csomagokat, amelyekben szállodai elhelyezés és autóbérlés is szerepel.

A SkyEurope saját adatai szerint a budapesti piaci részesedése 26 százalék a diszkont-légitársaságok között, ezzel a második az Easyjet után, amely Mandl szerint 29 százalékos részesedésével vezet, a harmadik a Wizz Air 24 százalékkal. VG

nagyok üzlete is

A fapados üzlet a hagyományos légitársaságok számára is jó lehet, ezt példázza, hogy a múltban több nagyvállalat is életre hívott ilyeneket.

A British Airways például a Gót, amelyet később eladott. A KLM a Transavia.comot. Utóbbi a jelek szerint kibővül, mert az időközben a francia Air France kezébe került holland KLM közösen üzemeltetett fapados légitársasággá fejleszti. Az új fapados jövő tavasztól kezdheti meg a működését.

A British Airways például a Gót, amelyet később eladott. A KLM a Transavia.comot. Utóbbi a jelek szerint kibővül, mert az időközben a francia Air France kezébe került holland KLM közösen üzemeltetett fapados légitársasággá fejleszti. Az új fapados jövő tavasztól kezdheti meg a működését.-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.