BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sikeres reklám a szelektív gyűjtésről

A csomagolóanyag-ipar számára jelenleg a környezetvédelmi elvárások, valamint az uniós kvóták teljesítése jelenti a legnagyobb kihívást. Az uniós előírás az, hogy hazánkban 2012-ben a csomagolási hulladék hatvan százalékát újrahasznosítsák.

Ahhoz, hogy a hatvanszázalékos arányt Magyarország teljesíteni tudja, még intenzívebbé kell válnia a szelektív hulladékgyűjtésnek s ebben szerepe van a tudatformálásnak is. Jó hír, hogy az Európai Unióban a magyar környezetvédelmi tárca szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő kampánya lett a legjobb. Az Európai Unió Zöld Pók Hálózata (Green Spider Network) által meghirdetett nemzetközi megmérettetésen nyertes magyar anyagot Brüsszelben is bemutatják.

A Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium tájékoztatása szerint az Európai Bizottság, valamint az Európai Környezetvédelmi Ügynökség támogatásával alapított Zöld Pók Hálózat az idén hirdetett először versenyt a környezetvédelmi szemléletformálás területén, s a Rigában megrendezett éves ülésen a verseny fődíját – valamennyi EU-tagállam és a csatlakozásra váró országok környezetvédelmi intézményeinek mezőnyében – Magyarországnak ítélte oda. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.