Új energiaital-márkát vezet be áprilisban a Coca-Cola Magyarország. A Burn névre keresztelt élénkítő italt kezdetben kizárólag szórakozó- és vendéglátó-helyeken, illetve benzinkutakon lehet megvásárolni. A vállalat májustól ATL- és BTL-eszközökkel egyaránt kommunikálja a márka bevezetését. Az ACNielsen Piackutató cég adatai szerint egyre nagyobb az igény az energiaitalokra, ugyanis részesedésük nőtt a sportitalokkal szemben.
A Coca-Cola Magyarország új energiamárkát vezet be a magyar piacra. A tutti-frutti íz helyett vegyesgyümölcs ízű és nem sárga, hanem piros színű energiaital két, UV-fényben világító kiszerelésben lesz kapható. A két és fél deciliteres fém dobozos kiszerelés mellett alumínium palackban is forgalmazzák majd a terméket, amellyel a18 és 30 év közötti fiatal, aktív, városi életet élő, rendszeresen szórakozni járó felnőtteket célozzák meg. A Burnt többek között Spanyolországban, Olaszországban, Franciaországban, Belgiumban, Lengyelországban, Oroszországban és Görögország már bevezették.
A márka népszerűsítésére májusban indul reklámkampány, amely három hónapig tart.
A TNS Media Intelligence adatai szerint a 2006-os évben listaáron a Red Bullé volt az energiaital szegmens reklámköltésének több, mint öt hetede: a teljes, 716 millió 498 ezer forintos költésből a Red Bull 556 millió 315 ezer forintot fordított termékeinek népszerűsítésére. A második helyen, mintegy tizedannyi költéssel - 63 millió 540 ezer forint -a Büki Üdítő által gyártott Bomba áll, a harmadik helyre pedig a Pepsi-Cola márkája, a Gatorade került 52 millió 967 ezer forinttal. (Kreatív Online)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.