BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Reklámszerződést kötött a Praktiker az Albacomppal

A székesfehérvári Albacomp kosárlabdacsapatának szponzora lett a Praktiker. A barkácsáruház-lánc a háromszoros magyar bajnok mezein is látható, de egy alapítványon keresztül az utánpótlást is segíti.
 
A Praktiker korábban az egyéni sportot támogatta azzal a lépésével, hogy Erdei Zsolt bokszvilágbajnokkal kötött reklámszerződést. Az együttműködés még azelőtt jött létre, hogy Madár megszerezte volna első bajnoki övét. A reklámstratégia központjában mostanában Prakti kutya áll, aki a rendszeresen látható a televíziós szpotokban, s a hónapok alatt a magyar gyerekek kedvencévé vált. Az animációs figura a Scholz&Friends reklámügynökség kreatív ötlete alapján valósult meg.
 
Az Albacomp szponzorálásával a Praktiker ismét a versenysport oldalára állt – mondta Dömötör Péter, a Praktiker Építési- és Barkácspiacok Magyarország Kft. marketingigazgatója. – A sport és a kosárlabda olyan emberi értékeken alapul, mint a csapatszellem, a kitartás, a tisztességes verseny öröme és a győzni tudás képessége. A Praktiker magyarországi csapata is hasonló erényekkel felvértezve éri el sikereit évről évre. Mindemellett az élsport alkalmas arra, hogy a Praktiker nevét és hírnevét minél több vásárlóhoz eljuttassa, hiszen fokozott médiaérdeklődés kíséri.
 
A szponzoráció keretében a Praktiker reklámtáblákkal lehet jelen a székesfehérvári sportcsarnokban, a kék-sárga Praktiker-logó pedig a játékosok nadrágján látható. A Dávid Kornél Kosárlabda Alapítványon keresztül a Praktiker az utánpótlás-nevelést is támogatja. A reklámszerződés határozott időre, egy esztendőre kötötték a felek.
 
A frankfurti tőzsdére bejegyzett Praktiker AG az európai barkácspiac egyik meghatározó szereplője, nyolc országban 420 áruházat működtet, s mintegy 21 ezer embernek ad munkát. Magyarországon 1998 óta van jelen, azóta 15 üzletegységet nyitott. Éves bruttó árbevétele meghaladja a 46 milliárd forintot. A Praktiker polcain 70 ezerféle termékből lehet választani, jó ideje nemcsak barkácscikkekből széles a kínálat. Reklámprospektusai kéthetente 700 magyarországi településre jutnak el. VGO

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.