A Storck Hungária Kft. nettó árbevétele tavaly meghaladta a 2,2 milliárd forintot, ami 22 százalékkal nagyobb az előző évinél - közölte a társaság hétfőn az MTI-vel. A közlemény szerint a 2006-os megszorító intézkedések és a belföldi kedvezőtlen élelmiszeripari tendenciák ellenére a Storck Hungária Kft. rekordnövekedést produkált, s a vállalat nettó nyeresége meghaladta a 42 millió forintot. Fábián János ügyvezető igazgató szerint a siker elsősorban a jól sikerült karácsonyi szezonnak, és egy új termék bevezetésének, valamint az egyre inkább növekvő minőségi csokoládék iránti keresletnek köszönhető. A Storck 20 leányvállalattal működik világszerte, termékeit több mint 90 országban fogyasztják. A cég adatai szerint az édesipari konszern évente mintegy 250000 tonna terméket állít elő 1,2 milliárd euró értékben, ebből a magyar piacra évente átlagosan 1.200 tonnát adnak el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.