BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyre több csokit majszolunk: Ötödével nőtt a Storck nettó árbevétele

A Storck Hungária Kft. nettó árbevétele tavaly meghaladta a 2,2 milliárd forintot, ami 22 százalékkal nagyobb az előző évinél - közölte a társaság hétfőn az MTI-vel. A közlemény szerint a 2006-os megszorító intézkedések és a belföldi kedvezőtlen élelmiszeripari tendenciák ellenére a Storck Hungária Kft. rekordnövekedést produkált, s a vállalat nettó nyeresége meghaladta a 42 millió forintot. Fábián János ügyvezető igazgató szerint a siker elsősorban a jól sikerült karácsonyi szezonnak, és egy új termék bevezetésének, valamint az egyre inkább növekvő minőségi csokoládék iránti keresletnek köszönhető. A Storck 20 leányvállalattal működik világszerte, termékeit több mint 90 országban fogyasztják. A cég adatai szerint az édesipari konszern évente mintegy 250000 tonna terméket állít elő 1,2 milliárd euró értékben, ebből a magyar piacra évente átlagosan 1.200 tonnát adnak el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.