A Raiffeisen Ingatlan Zrt., valamint a brit Miller Developments ingatlanfejlesztő és -üzemeltető társaság által fejlesztett Premier Outlets Center harmadik üteme 2007 utolsó negyedévében nyitja meg kapuit Biatorbágyon. A tavaly augusztusban átadott második ütem után megkezdődött a harmadik szervezése: a terep-előkészítés befejeződött, s folytatják a beruházás látványosabb szakaszával, az épületek alapozásával és a tervezett üzletek szerkezetének kivitelezésével – adta hírül a két vállalat. Magyarország első outlet központjának első fázisa az M1-es és az M0-s csatlakozásánál, 2004. november 11-én nyitott meg.
A fejlesztők szerint a központ újabb üteme iránt is erőteljes az érdeklődés, így a tervezettnél jóval hamarabb indult meg a bővítés. A 31 leendő üzlet és az új éttermi egységek több mint egyharmada már most bérlőre talált; egyebek között olyan divatmárkák képviseltetik majd magukat, mint a Timberland, a Triumph, a Bisón, a J. Phillip, az Office Shoes, a Saxoo London, a Devergo és a Marc. A nettó 6600 négyzetméter alapterületű harmadik ütemmel az outlet központ 23 500 négyzetméteresre bővül, s ezzel elnyeri azt a végleges kialakítását, amelyet a fejlesztők négy évvel ezelőtt terveztek. A Premier Outlets Center harmadik ütemének négy új épülettömbjét a dunaújvárosi székhelyű Grabarics Kft. kivitelezi a tulajdonosok megbízásából.
A nyitáshoz képest több mint 50 százalékkal nőtt a forgalom, de még a boltok számának emelkedését bekalkulálva is harminc százalék feletti a bővülés. Az első és második ütem üzleteit mind kiadták, jelenleg 76 működik. Az elmúlt évben 1,6 millió látogató kereste fel a létesítményt, a harmadik ütem megnyitását köve-tően az éves látogatószám várhatóan évi 2 millióra emelkedik a beruházó reményei szerint. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.