Leonov Péter vezérigazgató beszámolt arról is, hogy mostantól az új üzletpolitikának megfelelően bruttó árakat közöl a légitársaság, azaz az oda-vissza útra szóló jegy árát, ami már minden egyéb - illetékek, díjak - költséget is tartalmaz. Leonov Péter nem tart attól, hogy a bruttó árak közlése miatt a légitársaság piacot veszíthet, noha az EU várhatóan csak jövő év elejétől teszi kötelezővé, és a versenytársak közül csak a British Airways és a Wizz Air döntött hasonlóan.
Kedvezően alakultak a bevételek is: az első félévben 7 százalékkal bővültek, miközben az üzemi szintű veszteség mintegy 40 százalékkal csökkent. Leonov Péter megerősítette, hogy az idén még veszteséggel zárja a légitársaság az évet, jövőre azonban már nyereséget terveznek.
A vezérigazgatói posztot mintegy egy hónapja betöltő szakember ismertette: Ferihegyen a Malév piaci részesedése az első nyolc hónapban 46,3 százalék volt, ám augusztusban 49,4 százalékra növekedett. A helykihasználtsági mutató pedig 1,6 százalékkal nőtt, az első nyolc hónapban átlagosan 71,8 százalék volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.