A hirdetésszervezők nem tartanak a bevétel csökkenésétől. Nem aggódom túlzottan - mondta szerdán a francia Publicis hirdetésszervező cég elnöke, Maurice Levy egy rádiónyilatkozatban. - Talán nem sikerül minden területen elérni az idénre remélt összes bevételi célt, de csupán az várható, hogy a reklámbevételek átkerülnek a közszolgálatból a kereskedelmi tévékhez, és az internetes hirdetési piac is robbanásszerűen bővül - tette hozzá.
A francia államfő azt tervezi, hogy a közszolgálati tévé bevételkiesését a kereskedelmi adók hirdetési bevételére kivetendő dézsmából fogják fedezni.
Hasonló tervek a magyar médireform koncepciójában is szerepelnek - olvassa el itt!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.