BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bokrétát kapott az Aquaworld

Megkezdődtek a belső munkálatok a Ramada Plaza – Aquaworldben – közölte Pfandler Katalin, a beruházó InterEstate Zrt., egyben a létesítmény majdani üzemeltetője, az Aquaworld Zrt. elnök-igazgatója a tegnapi bokrétaünnepségen. A hagyomány szerint akkor teszik egy épület legmagasabb pontjára a bokrétafát, amikor az szerkezetkész állapotba kerül. A Pest északi részén, az M0-s megyeri híd szomszédságában épülő, Közép-Európa legnagyobb fedett élményfürdőjét és a négycsillagos szuperior Ramada Plaza szállodát magában foglaló komplexum nyolcadik emeletére tegnap óriásdaru helyezte el a szimbólumot.

A 17 milliárd forintból megvalósuló beruházás előkészületi munkálatai 2004-ben indultak, a szerkezetépítés tavaly márciusban kezdődött. A műszaki átadás júliusra várható, a nagyközönség előtt várhatóan ősszel, októberben nyílnak meg a kapuk. A méretei és a kínált szolgáltatások alapján is számos egyedi adottsággal rendelkező együttes filozófiája, hogy élményt nyújtson az embereknek: bel- és külföldieknek nemre és korra való tekintet nélkül, a „mezítlábtól a lakkcipőig” – erről már Kelecsényi Ágnes marketing- és értékesítési igazgató beszélt tegnap. A létesítmény két lábon áll – jelezte az igazgató: a szállodából és az élményfürdőből. Előbbi a Wyndham Hotel Group tulajdonában lévő Ramada International szállodalánccal kötött franchise-szerződést alapján működik majd. Ezer fő befogadására alkalmas konferenciarészlege lesz, s önálló spa-, wellness-, valamint fitneszközpont is a vendégek rendelkezésére áll majd. Nyolc emeletén 309 lakóegység (ebből nyolc lakosztály és két elnöki lakosztály) található, s kapcsolódik hozzá egy apartmanház is. A fedett élményfürdővel saját márkát hoztak létre Aquaworld – vízi birodalom néven. Itt a wellnessvilág megszokott szolgáltatásai mellett olyan ritka érdekességek is megvalósulnak, mint egy szörfmedence, amely egész Európában ritkaságnak számít. Nyáron a szabadban a strand további szórakozási lehetőségeket kínál majd. Itt – egyebek mellett – egy kalandpark is lesz, amely ideális helyszíne lehet például cégek csapatépítő rendezvényeinek – közölte Kelecsényi Ágnes.

Az értékesítés most indul – közölte a Világgazdaság érdeklődésére az igazgató. Hozzátéve, novemberre már van telt házas rendezvényük. Az árak egyelőre nem ismertek, de hamarosan ezt is publikálják. Három nyelven (a magyar mellett angolul és németül) már elérhető a honlapjuk, és hamarosan működni fog az orosz változat is. Kovács Miklós, az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium turisztikai szakállamtitkára példaértékűnek jellemezte a gigaberuházást.

Üzleti adatok

Beruházás: 17 milliárd forint

Tervezett foglaltság, 2009 (szálloda): 60 százalék

Látogatók száma, 2009 (élményfürdő és strand): 500-600 ezer

Tervezett megtérülés: 8-10 év

Tervezett foglaltság, 2009 (szálloda): 60 százalék

Látogatók száma, 2009 (élményfürdő és strand): 500-600 ezer

Tervezett megtérülés: 8-10 év-->

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.