Az írósztrájk immár nem fenyegeti a február 24-i Oscar-gálát, az ABC tévétársaság rekordáron adja a reklámspotokat. Az Advertising Age információi szerint egy 30 másodperces hirdetésért akár 1,82 millió forintot is elkérnek, ez a tavalyi tarifához képest hétszázalékos emelkedést jelent. A hirdetők között van a Coca-Cola, a Procter & Gamble, az American Express, az Unilever, a L’Oréal, a Mars, a McDonald’s és a MasterCard. Az elmúlt 12 év mindegyikében első számú hirdető General Motors a gála egyetlen autószponzora: a cég 75 környezetbarát modellt is a szervezők rendelkezésére bocsát, a hírességek ezekből lépnek majd ki a vörös szőnyegre. AdAge
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.