A társaság a webanalitikai és forgalomelemzéssel foglalkozó Gemius kutatására hivatkozott, amely a Vodafone-t hozta ki győztesnek 38 százalékkal, míg a T-Mobilét 37, a Pannonét 25 százalékra becsülte.
A társaság a webanalitikai és forgalomelemzéssel foglalkozó Gemius kutatására hivatkozott, amely a Vodafone-t hozta ki győztesnek 38 százalékkal, míg a T-Mobilét 37, a Pannonét 25 százalékra becsülte.
A két versenytárs erősen vitatja a mutatókat, arra hivatkozva, hogy itthon jelenleg nincs a mobilinternetes piacra vonatkozó hiteles előfizetői számot tartalmazó, transzparens mérési módszer és jelentési rendszer. Ennek fő oka szerintük, hogy maga a mobilinternet-előfizető definíciója sem ismeretes, ennek megalkotását mindketten szorgalmazzák a Nemzeti Hírközlési Hatóságnál(NHH).
Magunk is szorgalmazzuk a tisztánlátást a piac ezen szegmensében is - válaszolta a VGO-nak Márton György, az NHH szóvivője. Hosszabb ideje tárgyalunk már mind a három szolgáltatóval, de éppen a vitatott fogalmak meghatározásában nem jutottunk még közös álláspontra. Egyelőre egy tavaly júliusban készült felmérésre tudunk hivatkozni, amely azt mutatta, hogy akkor 100 főre vetítve 2 százalékos volt a mobilinternetet használók száma Magyarországon - tette hozzá.