BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megújult a Tvr-hét, bővül az Axel Springer-portfolió

2008. februárjától megújult külsővel, több szórakoztató tartalommal és ajánlóval jelentkezik az Axel Springer prémium műsormagazinja; a portfolió tavasszal tovább erősödik.

A Tvr-hét megújulását kutatás előzte meg, amely a műsormagazin használati szokásokat, ezen belül az Axel Springer prémium műsormagazinjaira irányuló fogyasztói igényeket volt hivatott felderíteni. A kutatás megerősítette a kiadót abban, hogy két markáns fogyasztói csoport, eltérő igényeket támaszt az önállóan terjesztett műsormagazinok iránt. Az egyik fő irányvonal a szórakoztató tartalmakat és a képekben gazdag, olykor a szubjektivitást sem nélkülöző műsorajánlókat helyezi előtérbe, míg a másik a objektív tájékoztatást, a műsorokkal, televíziózással és a mozi világával kapcsolatos ismeretterjesztést preferálja. A kiadó a fenti igények figyelembevételével pozícionálta és fejlesztette/fejleszti két prémium műsormagazinját a Tvr-hetet és a Színes Kéthetest.

A Tvr-hét által megcélzott, 18-59 éves, családban élő, aktív és innovatív olvasók elsősorban pontos műsorközlést, sok műsorajánlót, áttekinthető szerkezetet és több bennfentes információt várnak el kedvenc műsormagazinjuktól.

A célcsoport igényeire válaszul a kiadó megerősítette a Tvr-hét szórakoztató, illetve sztár tartalmait, és mostantól még hangsúlyosabbá válik a „családi szórakoztató magazin és műsorújság egyben” pozíció.

A fejlesztés nyomán letisztultabbá vált a címlap, amely ezentúl jobban kötődik a műsorokhoz. A fejléc nem változik, továbbra is marad a jól beazonosítható márkajelzés és a lap szlogenje: A szórakozás garantálva.

Szellősebb struktúrával, elegánsabb layouttal jelentkeznek a magazin oldalak. A bulvártémák háttérbe szorulnak, és helyüket hitelesebb információk, tartalmasabb cikkek veszik át. Ez azonban nem jelenti a sztárok visszaszorulását, az olvasói igényeknek megfelelően nő a hazai és nemzetközi sztárhírek mennyisége, amit exkluzív interjúk egészítenek ki.

Megújultak az ajánló oldalak is, melyeket belső címlap választ el a magazin résztől, ezzel is kiemelve a Tvr-hét kettős funkcióját. Az ajánlók tematikus bontásban – film, sorozat, sport, mozaik – jelennek meg és hangsúlyosabb szerepet kapnak a képek.

Az ajánló részben különleges hozzáadott értéket képvisel a most induló Tvr-hét Akadémia, melyben hat vezető tv csatorna és egy kereskedelmi rádió sztárja segíti az olvasókat a műsorok kiválasztásában. A Tvr-hét Akadémia ajánlása a műsor minőségének garanciája.

A műsoroldalakon a 46 legnézettebb csatorna programját böngészhetik az olvasók. A szerkezet az olvasói igényeknek megfelelően átláthatóbb és ennek jegyében a kiscsatornák műsora tematikus bontásban jelenik meg.

A megújulást 2008. február 8-ától induló 3 hetes intenzív kampány támogatja. Ennek keretében 20 mp-es animált szpotok láthatóak a TV2, RTL Klub, Viasat3, ATV és Filmmúzeum csatornákon valamint eladáshelyi City Light megjelenések újságárus pavilonokon országszerte. A kampányt a teljes AS portfólióban megjelenő sajtóhirdetések, valamint televíziós műsorajánlók szponzorációja egészíti ki és tartja fenn egészen április végéig! A célcsoporttal való direkt találkozást a Lakáskultúra Élőben Kiállításon való promóciós megjelenés biztosítja. A médiatervezést és a kreatív feladatokat a kiadó házon belül végezte - tudtuk meg Czuczor Mónika marketing-kommunikációs igazgatótól.

A fejlesztések ezzel nem fejeződnek be az Axel Springer műsormagazin portfóliójában. Tavasszal megújul a Színes Kéthetes Tévéműsor is, amit modernebb külső és egy markáns olvasói csoport igényeinek megfelelően az objektív tájékoztatás, ismeretterjesztés fog jellemezni.

Az Axel Springer magyar nyelvű kiadványai 1989 óta jelen vannak a hazai sajtópiacon. A vállalkozás kezdetben csupán egy műsorlappal (tvr-hét) és egy folyóirattal (Lakáskultúra) indult, azonban az utóbbi több mint egy évtizedben olyan dinamikusan fejlődött, hogy az Axel Springer cégcsoport ma már az ország egyik legnagyobb és legkorszerűbb lapkiadó vállalkozása. Több mint 100 nyomtatott kiadványával piacvezetőnek számít.

Lapjai havonta közel 12 millió példányban jelennek meg, és összesen több mint 43 millió olvasót érnek el. A kiadó saját, a legkorszerűbb technikával felszerelt nyomdákkal, önálló fotóügynökséggel, valamint az egész tevékenységi területet átfogó informatikai, adatátviteli rendszerrel és saját lapterjesztő hálózattal rendelkezik. Az Axel Springer Magyarország az utóbbi években az internetes megjelenésre is nagy hangsúlyt fektetett, így jelenleg 32 internetes oldalt működtet, amelyeken heti több mint 11 millió oldalletöltést regisztrál.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.