A Knockies belép a magyar ingatlanos franchise-piacra. Ez a lánc a hazai palettán még nem túl elterjedt technológiával tűnik ki a hasonló profilú franchise-láncok közül. Nem tart fenn önálló üzletet, hanem a nagy bevásárlóközpontokban és hipermarketekben videós bemutatót tart.
A hálózat egységei 6–15 négyzetméteres pavilonokkal költöznek be az üzletközpontok folyosóira, és ott vetítenek bemutatókat a kínálatukban szereplő ingatlanokról. Az érdeklődők egy másik kivetítőn a konkrét ingatlanról is megtekinthetik a filmet, amennyiben beülnek egy rövid ismertetőre.
A Knockies az olyan nagy láncok előfolyosóira kötött foglalási megállapodást, mint a Tesco, a Baumax vagy a Praktiker. A legújabb egység április végén nyílik a közönség számára, de a kecskeméti megnyitása is küszöbönáll, amenynyiben találnak átvevőt. A Knockies egyedüliként kapott engedélyt üzletnyitásra, és ha ez hamarosan nem történik meg, akkor más már nem is teheti. Az első üzlet Bonyhádon indult el.
A hálózat mindenféle ingatlan forgalmazásával foglalkozik, tehát ipari és lakóingatlanok, illetve üzlethelyiségek egyaránt megtalálhatók a kínálatban. Ha hitelfelvétellel történik a vásárlás, akkor jutalékra sincs szükség. Az egység fenntartásának a költségei minimálisnak mondhatók, hiszen gyakorlatilag nem kell rezsit fizetni, csak a bérleti díjat, ami viszont nem mérhető egy normál üzlethelyiség bérleti díjához.
A hazai ingatlanos franchise-cégek az elmúlt időszakban több újdonsággal is jelentkeztek, az egyik legfontosabb az volt, hogy a piac élén álló Otthon Centrum és a Duna House értékesítési garanciát vezetett be. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.