Az UHP (ultra high performance - nagy teljesítményű abroncsok) szegmens 96,6 millió dollárral járult hozzá az árbevételhez, az autógyártó partnereknek szállított abroncsok forgalma pedig 15,7%-kal bővült.
Az európai árbevétel 25,5 százalékkal nőtt, ami részben az orosz piac rendkívüli, 183 százalékos megugrásának köszönhető. Az észak-amerikai piac is 18,1 százalékos növekedést mutat. A további piacok forgalma 22,5 százalékkal magasabb a tavalyi első negyedévnél.
A Hankook Tire-nál az értékesítési költség 21,9 százalékkal, 739,6 milliárd wonra nőtt. Ez az összeg magában foglalja a gyártóüzemekben annak érdekében megvalósított beruházásokat is, hogy a termelés ez év végéig elérje a 74 millió gumiabroncsot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.