A magazin magyar kiadása most adta ki a jubileumi, 100. lapszámát. A weboldal exkluzív fotókkal, videókkal és írásokkal várja az érdeklődőket, emellett a print kiadványtól is fog tartalmakat átvenni - mondta el Radnai Péter, a Playboy főszerkesztője.
A Playboy.hu weboldalhoz az Arcus Interactive Group , ArcusComm üzletága szállította az integrált megoldásokat.
Bósza Zsolt, az Arcus Comm account directora elmondta, hogy az oldalt a tartalom kiszolgálása szempontjából "háromszintesre" tervezték. Az első a "regisztráció nélküli" szint, a második szint már regisztrációhoz kötött. A harmadik szint pedig 2008. júniusában érkezik Magyarországra. A Playboy "Cyber Club" fizetős szolgáltatása a szokásos tartalmak mellett az értékteremtő szolgáltatás fejlesztését is ígéri.
Az anyacég "eredményeiről" itt olvashat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.