Cégvilág

"Magyarországon komoly növekedés potenciált látunk" – mondja az MTV Networks elnöke

A héten Magyarországon tartózkodik az MTV Networks International (MTVNI) elnöke, Bob Bakish. A Világgazdaság a szakembert látogatása céljáról, a budapesti és a globális tervekről s eredményekről faggatta.

Bob Bakish szerint a személyes találkozást semmi sem helyettesíti és mivel  meg akart ismerkedni az itteni vezetőkkel, Magyarországra utazott. Leszögezte:  az MTV Networks Magyarország – bár a kisebb érdekeltségeink közé tartozik – kiváló eredményeket ér el. A Vivával már évek óta jelen van a piacon, tavaly elindult a magyar nyelvű MTV-t, ez év októberben pedig a Comedy Central következik.

A hálózat vezetője kijelentette: a  magyar piacon komoly növekedési potenciált látnak – az idén a Comedy Centralra koncentrálnak, de a Nickelodeonban is vannak további lehetőségek –, így szinte biztos, hogy a nem is olyan távoli jövőben az itteni egység a jelenlegi hetvenötnél jóval több főt fog alkalmazni.

Az MTV Networks International (MTVNI) a legtöbb országban az MTV-vel van jelen, Európában a Nickelodeon is számos országban fogható, a Comedy Centralt viszont egyelőre csak néhány piacon honosították meg. Az Egyesült Államok után Lengyelország volt az első 2006-ban, Hollandia és Németország tavaly csatlakozott, az idén Magyarország következik, és a sor folytatódni fog – mondta el Bakish.

Az elnök szerint a Comedy Centrallal az MTVNI által elért közönség is bővül: míg a Nickelodeon a gyerekeket, a zenecsatornák a fiatalokat, addig ez az általános szórakoztató csatorna mindenekelőtt a felnőtt lakosságot célozza. Ami pedig a műsort illeti, a Comedy Centralban a húzóműsorok – a Daily Show, a Simpsons vagy a South Park – mellett a helyi piac számára, helyben készült programok is helyet kapnak.

A hálózat idei terveiről Bakish úgy nyilatkozott: a nagy projektek közé tartozik, hogy Európában még az idén elindul a HD-minőségű MTV csatorna, amelyen reggelente Nickelodeon-tartalmak is láthatók lesznek. A csatornát Varsóból sugározzák, a műsorok harmada ott készül, a többi Milánóban és Buenos Airesben.

A magyarországi bevezetés részletei még nem véglegesek. Bakish hozzátette: az MTVNI a jövőben is lényegében az marad, ami már mai is: sok országban, sok platformon működő, programjaival a legszélesebb közönséget célzó médiatársaság.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható


[enews_gallery id='169355']

HD South Park Nickelodeon simopsons bakish mtv
Kapcsolódó cikkek