BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Hugo Boss is Ázsiában bővül igazán

A Hugo Boss, német ruházati konszern forgalma üzleti évének első felében 5 százalékkal 831 millió euróra emelkedett előző év ugyanazon időszakához képest. Az év első felében a Hugo Boss ázsiában mintegy 33 százalékos forgalombővülést könyvelhetett el, míg Európában alig 4 százalékkal emelkedett az érbevétel.

Az EBIT 5 százalékkal 88 millió euróra csökkent az első hat hónapban. Összeségében pozitív évre számít a Hugo Boss vezetősége: hozzávetőleg 8-9 százalékos forgalombővüléssel és 8-10 százalékos EBITA-növekedéssel számolnak.

A Hugo Boss közelmúltban dobta piacra a gyermekeknek szóló Boss Kidswear kollekcióját, s jó lehetőségeket lát az ékszerek értékesítésében is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.