Hozzátette: speciálisan „kipécézett”, lejárató kampány zajlik, amelyet az NM „szisztematikus módon” csak Magyarország ellen indított. Más szakértők az állatvédelmi akció mögött nyugat-európai konkurensek piacszerzési törekvéseit sejtik, amelyek a liba- és kacsamáj-nagyhatalomnak tartott magyar vállalkozói kör kiszorítására irányulnak.
Az állatvédő szervezet feketelistájának a hatására a közelmúltban több osztrák és német áruházlánc beszüntette megrendeléseit a hazai baromfiágazat vezető cégének számító szentesi Hungerit Zrt.-től, mert a társaság kényszeretetéssel hizlalt (tömött) libákat és kacsákat dolgozott fel. A terméktanács elnöke szerint ötezer hazai munkahely kerülhet veszélybe, ha a kampány folytatódik. A Négy Mancs magyar képviselőit kellő munkatapasztalat nélküli, fiatal vezetőknek nevezte, akik akciójukat „jó bulinak” tekintik, és nem számolnak a gazdasági következményekkel. A baromfiágazat a piacvesztés miatt már az idén több milliárd forintos veszteséget szenvedhet el – tette hozzá.
További részletek itt olvashatók.