A földmunkáknál a bevágások 75 százalékával végeztek, a töltések készültsége 87 százalékos, a védőrétegek felvitele 56 százalék körül áll, és a pályaszerkezet 20 százaléka is kész már. Egyes szakaszokon az aszfaltozási munkákat is megkezdték. Az M6/M60-as sztrádán átlagban minden kilométerre jut egy műtárgy.

Összesen 87 műtárgy (9 völgyhíd és 79 kisebb-nagyobb híd, felül- és aluljáró) épül, más építményekkel együtt.
A viaduktok készültsége hat hónappal az építkezés megkezdése után megközelíti a 40 százalékot. Ezek közül a legjelentősebb a Szebényi völgyhíd, amely a maga 866 méterével Magyarország második leghosszabb viaduktja lesz.

Az egyenes vonalvezetésű, 9 nyílású gerendahíd leghosszabb támaszköze 100 méter – ebből egyébként hat követi egymást a híd teljes hosszában, a hídfőknél ez a távolság 80 méter és 2x93 méter. A cölöpökre alapozott völgyhíd szerkezete tömör pillérekből áll, a híd acél-szekrény felszerkezete egyedi megoldással, ún. betolásos technológiával kerül a helyére. A mai sajtóbejáráson mutatták be a Belső-réti patak felett átívelő, 280 méter hosszú zárt vasbeton szekrény szerkezetű hidat is. Ennek a leghosszabb támaszköze 50 méteres lesz, pont a fele a Szebényi völgyhídénak, és szintén egy speciális technikával, előretolással kerül majd a helyére.