Cégvilág

Új névvel az utalványpiacon: itt a Sodexo

Új név, új logó jellemzi mostantól az utalványpiac egyik legjelentősebb résztvevőjét. A francia SodexhoPass nevét Sodexóra változtatta – tájékoztatott Bessenyey Bálint, a Sodexo Pass Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

Egy új, a cafeteria rendszerbe illeszthető béren kívüli juttatással bővíti szolgáltatásai körét a Sodexo Pass Hungária Kft. A Sodexo helyi bérlet október 20-tól illeszthető be a cafeteria rendszerbe és hatféle különböző BKV bérlet közül választhatnak a felhasználók. Amint azt Bessenyi Bálint, az augusztus 31-én 70 milliárd forint értékű utalványt forgalmazott Sodexo Pass Hungária Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, a későbbiekben a bérletet kiterjesztik a vidéki városokra is.

Az 1993-ban bejegyzett társaságt új név, és új logó jellemzi mostantól, hiszen a francia anyacég a SodexhoPass nevet Sodexóra változtatta. Az üzletágben elsőként a Superbrands elismerést elnyert cég Magyarországon közel 20 000 ügyfelet és egymillió felhasználót szolgál ki. Utalványait  (Enni-kék étkezési utalvány, Melegétel utalvány, Internet utalvány, Kultúra utalvány, Ajándék utalvány és Iskolakezdési támogatás utalvány) közel 65 000 üzlet fogadja el.

A Sodexho vállalatot Franciaországban Pierre Bellon alapította 1966-ban, mely napjainkra a világ 80 országában több mint 340 000 alkalmazottat foglalkoztat. A vállalatcsoport két fő tevékenységi területe: Étkezési és Management szolgáltatások nyújtása és Szolgáltatási utalványok és kártyák értékesítése. Az utalványok értékesítésével foglalkozó Sodexo Pass International 30 országban több mint 3100 alkalmazottal dolgozik. Szolgáltatási utalványai 300 ezer ügyfélen keresztül 200 millió felhasználóhoz jutnak el.

A Sodexo csoport forgalma a 2007. augusztus 31-én zárt gazdasági évben 13,4 milliárd euró volt. A társaság részvényeivel a párizsi Euronext tőzsdén kereskednek, és a csoport piaci értéke meghaladja a 6 milliárd eurót

utalvány név Sodexho
Kapcsolódó cikkek