BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Válságban is viszik a hamburgert, mint a cukrot - a McDonald’s nem panaszkodhat

Átlagosan 8,2 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolított októberben a McDonald’s, mint tavaly ugyanezen időszak alatt. Az árbevétel az Egyesült Államokban 5,3, Európában 9,8-11,5 százalékkal emelkedett az előző hónapban a tavalyi adatokhoz képest.

A McDonald''s vezérigazgatója Jim Skinner elmondta, a forgalomnövekedés a minőségi kínálat mellett a kedvező árakkal magyarázható. Európában a legdinamikusabbnak a brit, a francia és az orosz piac bizonyult. Az ázsiai és óceániai térségben a legrobosztusabb növekedést Ausztrália produkálta.

A McDonald''s külföldi gyorsétkezdék közül elsőként jelent meg a magyar piacon. Első étterme 1988. április 29-én nyílt meg Budapesten, az V. kerületi Régiposta utcában, a háttérüzemet pedig Bábolnán állították fel. A nyitáskor tizenöt termékből lehetett választani; a legdrágább étel a 43 forintos Big Mac volt.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.