Cégvilág

Válságban is viszik a hamburgert, mint a cukrot - a McDonald’s nem panaszkodhat

Átlagosan 8,2 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolított októberben a McDonald’s, mint tavaly ugyanezen időszak alatt. Az árbevétel az Egyesült Államokban 5,3, Európában 9,8-11,5 százalékkal emelkedett az előző hónapban a tavalyi adatokhoz képest.

A McDonald''s vezérigazgatója Jim Skinner elmondta, a forgalomnövekedés a minőségi kínálat mellett a kedvező árakkal magyarázható. Európában a legdinamikusabbnak a brit, a francia és az orosz piac bizonyult. Az ázsiai és óceániai térségben a legrobosztusabb növekedést Ausztrália produkálta.

A McDonald''s külföldi gyorsétkezdék közül elsőként jelent meg a magyar piacon. Első étterme 1988. április 29-én nyílt meg Budapesten, az V. kerületi Régiposta utcában, a háttérüzemet pedig Bábolnán állították fel. A nyitáskor tizenöt termékből lehetett választani; a legdrágább étel a 43 forintos Big Mac volt.

McDonald's forgalomnövekedés hamburger
Kapcsolódó cikkek