Cégvilág

Pirosban maradt az Escada

A luxuscikkeket gyártó német konszern, az Escada forgalma október végén zárult üzleti évében 15,1 százalékkal 582,5 millió euróra esett vissza. Az üzleti eredmény 68,2 millió euróról 19,7 millióra csökkent. A konszern már novemberben figyelmezette részvényeseit, hogy az idei eredmények jóval elmaradnak majd, a tavalyitól.

Az adózott eredményeket egyelőre nem hozták nyilvánosságra, az Escada a tavalyihoz hasonló 27,3 millió eurós veszetséggel számol. Az Escada szerint a kedvezőtlen eredmények a gazdasági körülményeknek és a csökkenő keresletnek tudható be.

 Bruno Sälzer, a vállalat vezérigazgatója szerint 2009 az összes divatcég számára nehéz év lesz. Azt azonban azonnal hozzátette, az Egyesült Államokban, amely az Escada legnagyobb piacát jelenti, már a tavasz végére növekvő kereslet várható.

prémiumtermék Escada luxuscég
Kapcsolódó cikkek