A bejelentő múlt év novemberében fordult a felügyelethez, mert kárának rendezése elhúzódott. A károsult múlt év április 4-én szenvedett balesetet, amit három nappal később bejelentett a Groupamának. Újabb három nappal később megtörtént a kárfelvétel, majd április 18-án helyszíni szemlére került sor. A biztosító június 5-én kiegészítő nyilatkozatot kért a károsulttól, amelyet egy hónappal később kapott meg. A biztosító augusztus 8-án elutasította a kárigényt, mivel azt nem tartotta megalapozottnak. A károsult azért fordult a felügyelethez, mert a kötelező gépjármű felelősségbiztosítást szabályozó kormányrendelet a kár bejelentésétől számított három hónapban szabja meg annak rendezését. A felügyelet megállapította, hogy a biztosítónak július 7-ig kellett volna - indoklással ellátott - választ adnia ügyfelének, amelyben közli, hogy nem ismeri el a kárt. Az egy hónapos késedelem miatt hozott határozatot a PSZÁF, amelyben kötelezte a Groupama Biztosítót arra, hogy tartsa be a kárügyintézési határidőket.