Cégvilág

Személyre szabott lap a piacon!

A Time Inc. tíz hetes kísérletbe kezd, amelynek során öt különböző kiadványából állít össze lapokat a megrendelő igényeihez igazodva. Az öt kiadás elsősorban az új Lexus 2010 RX számára jelent reklámfelületet, mivel a Toyota a vállalkozás főszponzora.

Az ingyenes magazint az első 31 ezer jelentkező kaphatja meg, míg az online verzió 200 ezer felhasználó számára lesz elérhető. A Time a kísérleti kiadványban a személyre szabható internetes hírforrások tulajdonságait kombinálja a nyomtatott sajtó jellemzőivel – jelenti az AP.

Az áprilisban megjelenő lap leendő olvasói a Time és az American Express nyolc kiadványa (Time, Sports Illustrated, Food & Wine, Real Simple, Money, In Style, Golf, and Travel + Leisure) közül ötből válogathatják össze a Mine névre hallgató speciális kiadás tartalmát. A szerkesztők előzetesen kiválasztják azt a két cikket, amely az adott lapból a Mine-ba kerül, így összesen 56 kombinációban készül el kéthetente megjelenő magazin. Azok, akik kitöltik az online kérdőívet, személyre szabott reklámokat kapnak saját verziójukba.

A 36 oldalas magazinból négy teljes oldalt töltenek majd ki a Lexus reklámok, a forgalmazó szerint a vállalkozás nem jár magasabb költségekkel, mint egy átlagos reklámkampány. A cég marketingért felelős alelnöke úgy nyilatkozott: a személyre szabhatóság és a vezetői élmény üzenete sokkal nagyobb hangsúlyt kap egy ilyen sajtótermékben. A Time marketing vezetője pedig úgy látja, a Mine egyedülálló alkalmat teremt arra, hogy összehangolják az olvasói szabadságot a szerkesztői döntésekkel, ráadásul betekintést adhatnak széles termékskálájukba is.

lap Time Lexus reklám internet Toyota magazin
Kapcsolódó cikkek