Cégvilág

A Hankook folytatja "jó hírneve erősítését" és büszke a magyar gyárra

A Hankook Tire magához tért az utolsó negyedév visszaesésből, bár a piac alakulását nagy kihívásnak tekintette.

A Hankook közlése szerint  35,3 ezer milliárd koreai won (66 milliárd forint) üzemi eredményt ért el, míg az értékesítése 1,1346 ezer milliárd won volt. Ez az előző év hasonló időszakával összehasonlítva 13,8 százalékos növekedés.

A cég koreai exportja 7,3 százalékkal nőtt, ami mögött az igények 19,9 százalékos észak-amerikai és 8,9 százalékos európai emelkedése áll. A magyarországi gyár, mint az európai piac elsődleges kiszolgálója 24,7 százalékkal növelte értékesítését 2008 utolsó negyedévéhez képest, és 87 százalékkal az első negyedévhez képest, termelése felfutásának köszönhetően.

Seung Haw Suh, a Hankook Tire elnök-vezérigazgatója kijelentette: "A gazdasági környezet ellenére a Hankook Tire hatékony költséggazdálkodásával és marketingjével 2009-ben is növekedésre tör. Jó helyzetben van ahhoz, hogy folytassa máris jó hírneve erősítését. Sikerességünk megőrzéséért a feljövő piacokon továbbra is hangsúlyozni fogjuk a kiváló technológia iránti elkötelezettségünket, és folytatjuk előrenyomulásunkat a stabil piacokon is. Különösen büszkék vagyunk a magyar gyár 2007 óta elért fejlődésére; örömmel látjuk, hogy jól alkalmazkodik az európai piac igényeihez."

A Hankook továbbra is optimista a 2009-es növekedési lehetőségeket illetően. Az idén 4,33 milliárd won árbevételt kíván elérni. Ez a cél - közleménye szerint - összhangban van folyamatos erőfeszítéseivel, amelyeket a technológiai a márka hírnevének növelése és a vásárlói igények kielégítése területén mutat fel a folyamatosan változó 2009-es gazdasági előrejelzések közepette.

eredmény profit autógumi bevétel gyár abroncs válság Hankook
Kapcsolódó cikkek