Itt a Bing! - Újra harcba száll a Microsoft a Google ellen
A Microsoft a harmadik helyre szorult a kereső szolgáltatás terén a Google és a Yahoo mögött az Egyesült Államokban. A comScore adatai szerint Redmond keresőjét áprilisban az internetezők 8,2 százaléka használta, szemben a Google 64,2, valamint a Yahoo 20,4 százalékos részesedésével – írja a The Times.
"Ma a keresőmotorok segítenek a felhasználónak a webes tájékozódásban és az információ összegyűjtésében. Ugyanakkor nem teszik lehetővé, hogy az adatokat megfelelően használjuk. Amikor a Bing fejlesztésébe kezdtünk, mélységében próbáltuk megérteni, hogyan használják az emberek a világhálót" – mondta a most bemutatott keresőmotorról Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója.
A Bing a cég állítása szerint könnyebbé teszi például az internetes vásárlásokat azzal, hogy feldolgozza a korábbi hasonló keresések eredményét. Az új szolgáltatás a jövő héten indul kísérleti formában az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában a bing.com oldalon. A Microsoft mintegy 100 millió dollárt fordított a termék reklámozására, amelynek feladat, hogy hatékonyabb szolgáltatást nyújtson az eddig használt Live Search helyett.


