Cégvilág

Sztár lett a tartós bérlet a kkv-k körében

Háromszorosára emelkedett a tartós bérlet iránti érdeklődés a Sixt Magyarország első negyedéves adatai szerint. A vállalatnál rögzített ajánlatkérések többsége kis- és középvállalkozásoktól érkezett, akik a válság során így próbálják megőrizni versenyképességüket.

A Sixt Magyarország adatai szerint 2009 első negyedévében közel háromszorosára nőtt a tartós bérlettel kapcsolatos ajánlatkérések száma az előző év azonos időszakához képest.

A létrejött megállapodások száma - a még alá nem írt megrendeléseket nem számítva - 23,5 százalékkal emelkedett. Mindez azt mutatja, hogy folytatódik a tendencia, amit a Sixt már az előző év végén is tapasztalt: a válság miatt egyre kedvezőbb alternatíva a tartós bérlet.


 
A Sixt szolgáltatása iránti nagyobb érdeklődés oka valószínűleg az, hogy a tartós bérlet keretében a vállalatok nagyobb összeg lekötése nélkül, előre kalkulálható és ellenőrzés alatt tartható havidíjért juthatnak kiváló minőségű autókhoz. A pénzügyi előnyökkel függhet össze, hogy a tartós bérlettel kapcsolatban az elmúlt hónapok során főként a kis- és középvállalkozások érdeklődtek.
 
A tartós bérlet irányába elmozduló vállalatok méretéből és lehetőségeiből következik, hogy a legtöbb ajánlatkérés tíz gépkocsinál kevesebbre vonatkozott. Az igényelt autók többnyire a közép, illetve a felső-közép kategóriába tartoztak, és a vállalatok a tartós bérlet konstrukciók közül jellemzően az alapcsomagot választották.

A cég tapasztalatai szerint az alapcsomagban is megtalálható szolgáltatások közül az ügyfeleknek főként a szervizlátogatások és a gumicserék megszervezése, az állandó rendelkezésre állás, valamint a dedikált kapcsolattartó fontos.

ajánlatkérés lekötés Sixt megrendelés tartós bérlet havidíj válság
Kapcsolódó cikkek