Paul Buckle, a Nestlé vezérigazgatója elmondta, a beruházás értéke megfelel annak az összegnek, amit a cég az elmúlt időszakban évente átlagosan üzletfejlesztésre fordított - jelenti a Business Times.
A legtöbbet, 85 millió frankot Malajziában költenek el, ahol az iszlám előírásoknak megfelelően elkészített, úgynevezett "halal" ételek piacának bővülését használják ki, e mellett új ültetvények telepítését tervezik a Nescafé és porított kávétermékei számára.
Az élénkülő exportra tekintettel tovább fejlesztik a Maggi termékcsaládhoz kapcsolódó gyártókapacitást is. 72 millió frank jut Fülöp-szigeteki beruházásokra, 56 millió frankból pedig új gyáregységet építenek Thaiföldön, ahol tej- és kávétermékeket állítanak majd elő.
A Nestlé az idei évben is a forgalom növekedését várja a térségben, annak ellenére, hogy a visszaesés a legtöbb régiós ország gazdaságát erőteljesen sújtja.