A Yahoo-tól halászott el felhasználókat a Microsoft
A comScore eredményei szerint a Google továbbra is az amerikai keresések 65 százalékát tudhatja magáénak, a Yahoo azonban mostanra csak 19,6 százalékot tud kihasítani a piacból. A Yahoo vesztesége nagyjából megfelel a Microsoft Bing keresőjének növekedésével. Redmond 8 százalékról 8,4 százalékra növelte részesedését a keresőágazatban – jelenti a AP.
Az elemzők csalódottak a Bing eredménye miatt: a Barclays Capital szakértője 10 és 11 százalék közé várta a Microsoft szoftverét. A Broadpoint AmTech befektetőknek írt feljegyzésében arra hívja fel a figyelmet, hogy a Bing a mostani növekedést az újdonságának és a felhasználók kísérletező kedvének köszönheti, nem pedig jobb keresőteljesítményének.
A Microsoft korábbi közlése szerint nem vár gyors növekedést a Bingtől, ugyanakkor a comScore által közölt eredmények rosszabbak voltak, mint a cég saját, június elején készített előrejelzései, amelyek 10 százalék fölötti részesedést mutattak.


