Cégvilág

Argentínát is elérte a TomTom

TomTom bejelentette, hogy tovább terjeszkedik és belép az Argentin piacra.

A cég két termékkel lép be a piacra: a középkategóriás TomTom XL-lel, valamint a belépő szintű TomTom ONE-nal.

A termékek disztribúciójáról a Visuar gondoskodik és Argentína-szerte számos üzletben lesz kapható, köztük a Garbarino, a Fravega, a Carrefour, a Wal-Mart és a Falabela üzleteivel.



A fent említett termékek 2009 augusztusától lesznek kaphatók.

„Argentína a maga több, mint 9 millió gépkocsi felhasználójával jó lehetőséget nyújt számunkra, és ezért bízunk abban, hogy hamarosan a világ más régióihoz hasonlóan itt is vezető pozíciót szerezünk majd” mondta Elias Kabeche, a TomTom Latin-Amerika-i régiós igazgatója. „A teljesen helyi szintre szabott PND-ink bevezetését Argentínában logikus lépésnek tartjuk, amely fontos részét képezi latin-amerikai terjeszkedési stratégiánknak.”

Az immár Argenitnában is elérhető készülékeket az egyszerű kezelhetőség, az egyedülálló Map Share ingyenes térképfrissítő és térképhiba-javító szolgáltatása, különleges biztonsági megoldások és funkciók és az ingyenes TomTom HOME asztali számítógépes szoftvernek köszönhetően egyedülálló háttértámogatás jellemzi.

A készülékek előre telepített Argentína térképpel kaphatók, amihez most a TomTom egy éves ingyenes Map Update térképfrissítő szolgáltatást is ad ajándékba. A készülékek térképeiről a TomTom Csoport részét képző Tele Atlas gondoskodik.

A térképek több, mint 200 000 kilométernyi úthálózatot fednek le, beleértve utcaszintű részletességgel 70 város térképét köztük Buenos Aires főváros, Chubu, Córdoba, Entre Ríos, Nenquén, Rio Negró és Santa Fe útvonalait.

navi mapshare TomTom
Kapcsolódó cikkek