Cégvilág

A Walmarknál megy a szekér a válság ellenére is

Az új kereskedelmi stratégia eredményeként az előző üzleti évhez képest 38 százalékkal, 1,33 milliárd forintra növelte árbevételét az étrend-kiegészítőket forgalmazó Walmark Kft. a május 31-én zárult üzleti évében

Kepe Zoltán, a Walmark marketing menedzsere az MTI kérdésére elmondta, hogy ebben az üzleti évben - a válság ellenére - további növekedést várnak.

Hozzátette: a cég az előző évi 428 milliós adózás utáni vesztéség jelentős részét ledolgozta, és nullszaldó körüli eredménnyel zárta az üzleti évet. Az üzemi szintű veszteség 23 millió forint volt.

A kereskedelmet sújtó gazdasági válság ellenére elért eredmények elsősorban a cég új disztribúciós és árképzési politikájának köszönhetőek.

A Walmark Kft. 2004-ben alakult meg. A cég 13 alkalmazottat és 10 értékesítőt foglalkoztat.

Anyavállalatot, a cseh székhelyű Walmarkot 1990-ben alapították. A Walmark Holding éves forgalma 107,2 millió euró, alkalmazottainak száma meghaladja az ezer főt.

Az elmúlt öt évben a Walmark Holding megduplázta gyógyszerészeti termelését, és szintén a duplájára emelte leányvállalatainak számát, így már tíz európai országban van jelen.

gazdasági válság vállalati jelentés étrend-kiegészítők forgalom-növekedés walmark
Kapcsolódó cikkek