Kié az "Év Főzdéje", az "Év Főzőmestere" és az "Év Pálinkája" díj?
A minőségi mestermunka további elismerése az október 14-én átadott Superbrands díj, melyet Szokolics Ákos kereskedelmi igazgató vett át Nagy Ildikótól, a Superbrands program igazgatójától.
A Superbrands az a nemzetközi elismerés, mellyel a világ 82 országában díjazzák a kiemelkedő teljesítményt nyújtó márkákat, hazánkban 2004. óta működik. A kiválasztás alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal adatbázisa adja. E díj biztosítja a fogyasztókat arról, hogy az adott márkanév kiváló minőséget, szakértelmet, és professzionalitást takar.
Ebben az évben az Agárdi Pálinkafőzde 2008. után ismét csatlakozott a Superbrands díjat nyert nemzetközi márka-közösséghez.
Ezzel bebizonyosodott az, hogy a 2002. óta működő Agárdi Pálinka kiemelkedő minőségű termékei helyet érdemelnek a hazai és a nemzetközi piacon is, képviselve ezzel a kulturált pálinkafogyasztással párosuló gasztronómiai élményt, életszemléletet és hangulatvilágot.
Az ünnepélyes díjátadót követően, a meghívottak, Gráf József Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Miniszter beszédét követően, „Az elmúlt és az eljövendő hét esztendő az Agárdi valamint a magyar pálinka életében” címmel kerekasztal beszélgetésen vettek részt, melyen –többek között- felszólalt a pálinka minőségét felügyelő Pálinka Nemzeti Tanács elnöke, Dr. Oroszné Dr. Prekop Erzsébet is.
Számos hazai és külföldi elismerés után végül 2009-ben a Destillata nemzetközi pálinka és párlatversenyen a szakmai díjak csúcsát jelentő „Az Év Pálinkafőzdéje” címet is az Agárdi Pálinkafőzdének ítélték. Mindemellett 2008-ban és 2009-ben is „Superbrand” –nek választották az Agárdi Pálinkát.
A jelenlegi forgalom a hét évvel ezelőttinek több mint hússzorosára emelkedett az alacsonynak nem nevezhető előállítási és eladási árak ellenére.


