BUX 43,662.95
-1.10%
BUMIX 3,808.63
+0.43%
CETOP20 1,884.01
+0.01%
OTP 9,358
-1.70%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-0.29%
0.00%
ZWACK 17,500
+1.16%
0.00%
ANY 1,565
-0.95%
RABA 1,120
+1.82%
0.00%
+0.78%
0.00%
+1.43%
-1.17%
-6.53%
+0.90%
0.00%
+0.43%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,886
-2.30%
+0.39%
ALTEO 2,950
+3.51%
0.00%
+0.22%
0.00%
-5.08%
+0.80%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
-0.44%
+0.51%
+0.43%
-1.21%
-2.86%
+1.93%
+0.92%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,190
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Többen nézik a Ma reggelt, mint a Napkeltét

Tovább nőtt a Ma reggel nézettsége. A Magyar Televízió piacvezető reggeli közéleti magazinja szeptember végi indulása óta minden héten verte vetélytársait, az elmúlt két hétben pedig egyre kimagaslóbb eredményeket ért el a műsor. Jelentősen nőtt a fiatalok érdeklődése is a Süveges Gergő, Jegyes-Tóth Kriszta és Betlen János nevével fémjelzett program iránt.

Jó döntésnek bizonyult a Ma reggel elindítása a Magyar Televízió számára a MTV szerint. A műsor ugyan a kezdetektől népszerűbb volt vetélytársainál, de az elmúlt két hétben még induló eredményeit is lényegesen felül múlta a magazin. A felsőfokú végzettségűek körében a Ma reggel nézettsége önmagában majdnem annyi, mint a TV2-é és az RTL Klubé összesen, és pozitívan változott a műsor elismertsége a fiatalok körében, amely népszerűbb a 18-49 évesek között, mint elődje, a Nap-kelte.

A 46. és 47. héten a 18 évnél idősebb nézők 27 százaléka választotta az MTV reggeli műsorát, szemben a Mokka 22, és a Reggeli 18 százalékos közönségarányával.

A Ma reggel indulása óta eltelt két hónapban, vagyis 2009. szeptember 28. óta 562 vendég fordult meg a műsorban, ebből 156 politikus, 406 pedig szakértő vagy civil. A műsor szerkesztői ügyelnek a kiegyensúlyozottságra is, a kormány és a kormánypártok 47,5 százalékban szólaltak meg, az ellenzék 46,5 százalékban, a függetlenek 6 százalékban.

A Magyar Televízió piacvezető új műsora a cég szerint a hirdetőket is vonzza. A Ma reggel a műsortól elvárt hirdetési bevételeket stabilan hozza, sőt meg is haladja, így a költségcsökkentési és bevételnövekedési elvárásokat is kiválóan teljesíti.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek