Cégvilág

Többen nézik a Ma reggelt, mint a Napkeltét

Tovább nőtt a Ma reggel nézettsége. A Magyar Televízió piacvezető reggeli közéleti magazinja szeptember végi indulása óta minden héten verte vetélytársait, az elmúlt két hétben pedig egyre kimagaslóbb eredményeket ért el a műsor. Jelentősen nőtt a fiatalok érdeklődése is a Süveges Gergő, Jegyes-Tóth Kriszta és Betlen János nevével fémjelzett program iránt.

Jó döntésnek bizonyult a Ma reggel elindítása a Magyar Televízió számára a MTV szerint. A műsor ugyan a kezdetektől népszerűbb volt vetélytársainál, de az elmúlt két hétben még induló eredményeit is lényegesen felül múlta a magazin. A felsőfokú végzettségűek körében a Ma reggel nézettsége önmagában majdnem annyi, mint a TV2-é és az RTL Klubé összesen, és pozitívan változott a műsor elismertsége a fiatalok körében, amely népszerűbb a 18-49 évesek között, mint elődje, a Nap-kelte.

A 46. és 47. héten a 18 évnél idősebb nézők 27 százaléka választotta az MTV reggeli műsorát, szemben a Mokka 22, és a Reggeli 18 százalékos közönségarányával.

A Ma reggel indulása óta eltelt két hónapban, vagyis 2009. szeptember 28. óta 562 vendég fordult meg a műsorban, ebből 156 politikus, 406 pedig szakértő vagy civil. A műsor szerkesztői ügyelnek a kiegyensúlyozottságra is, a kormány és a kormánypártok 47,5 százalékban szólaltak meg, az ellenzék 46,5 százalékban, a függetlenek 6 százalékban.

A Magyar Televízió piacvezető új műsora a cég szerint a hirdetőket is vonzza. A Ma reggel a műsortól elvárt hirdetési bevételeket stabilan hozza, sőt meg is haladja, így a költségcsökkentési és bevételnövekedési elvárásokat is kiválóan teljesíti.

Mokka nézettség Napkelte RTL Klub ma reggel
Kapcsolódó cikkek