Cégvilág

Hogy fest majd az MTV karácsonykor? - Fotók!

Új arculattal jelentkezik 2009 karácsonyától a Magyar Televízió. A műsorblokkokat összekötő képi világ frissítése mindkét csatornára kiterjed, és egymástól csak színvilágában különbözik.

Az arculati elemek megújulása ugyanakkor csak az első lépés: az új dizájn bevezetésével a köztévé tavasz óta tervezett, mintegy másfél év alatt megvalósuló arculatépítésének első fázisa zárul le.

A köztelevízió új megjelenését minimális költségráfordítással, az MTV promócióval és videografikával foglalkozó belső munkatársai, a Kálmán Mária arculati vezető és Vida Zoltán videografika vezető irányította stáb tervezte és készítette el. Az arculathoz kapcsolódó zenét Hrutka Róbert jegyzi: ő az egyedüli, aki nem tévés.

Az egyes műsorok között egyetlen hosszú, folyamatos kameramozgást imitálnak majd a reklámokból, műsorajánlókból, társadalmi célú hirdetésekből, korhatár-jelzésekből és egyéb elemekből felépülő blokkok. Az új dizájnban népi motívumok helyett magyarországi és határon túli városok, jellegzetes tájképek jelennek meg, amellyel az érzelmi azonosulás lehetőségét kínálja fel, a nemzet összetartozására világít rá az MTV.

Az új grafikai dizájnelemek a változatlanul hagyott m1 és m2 logókból indulnak ki és azokba térnek vissza, a két csatorna alapszínei továbbra is a kék (m1) és a narancssárga (m2) maradnak. A tervek szerint az arculatépítés a Magyar Televízió teljes megjelenésére kiterjed majd. Ennek első eleme, a december 24-étől látható új dizájn alkalmazkodik az újmédiás környezethez, és folyamatosan bővíthető.
 

arculat videó csatorna dizájn karácsony grafika mtv
Kapcsolódó cikkek